اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اسپن پلاس – شبیه سازی فرایندهای شیمیایی با Aspen Plus
مسیر آموزشی

آموزش اسپن پلاس – شبیه سازی فرایندهای شیمیایی با Aspen Plus

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :15 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسین خاکپور5
  • زمان:5 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش ویدئویی، به صورت کاملا بنیادی و با زبان ساده می باشد. به طوری که محتوای آموزشی به گونه ای تدوین شده است که کاربر با داشتن اطلاعات پایه ای در زمینه مهندسی فرایندهای شیمیایی، بتواند یک واحد شیمیایی را شبیه سازی و اطلاعات کافی از فرایند را استخراج نماید. با یادگیری کامل این دوره آموزشی، شخص می تواند دانش خود را به شبیه سازی فرایندهای پیچیده تر (مانند فرایندهای شیمیایی واقعی در صنایع نفت و پتروشیمی) تعمیم دهد.
دوره آموزش اسپن پلاس – شبیه سازی فرایندهای شیمیایی با Aspen Plus دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین خاکپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسپن پلاس – شبیه سازی فرایندهای شیمیایی با Aspen Plus را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمدامین

خیلی خیلی خوب بود، چقدر مدرس تسلط داشتند.

امیر

واقعا جای تشکر داره،لطفا در این زمینه و زمینه های مختلف، آموزش های بیشتری قرار بدید.

علیرضا

سطح آموزش متوسط به بالا است و محتوا مناسب هست.

mahboubeh

با سپاس از مدرس گرامي. بسيار عالي بود

omid.roshani

حقیقتاً اگه کمتر از 5 ستاره به این دوره بدیم، نهایت کم لطفیه. استاد محترم دوره جناب آقای مهندس خاکپور، تسلط بسیار بالایی بر روی مباحث مهندسی شیمی و رفرنس های معتبر مرتبط با تئوری نرم افزار دارن، مانورشون روی نرم افزار ستودنیه و به عنوان یک دوره جامع برای فراگیری این نرم افزار بسیار کاربردی و مهم مهندسی شیمی، تقریباً تمام نیاز فراگیران محترم رو مرتفع میکنه. هر دوره ای که بخوایم بیرون بریم راحت شاید 2 یا 3 برابر این هزینه رو باید پرداخت کنیم تازه اگه به جامعی و کاملی و پرمحتوایی این آموزش باشه. فقط تقاضایی که از مجموعه عزیز و شریف فرادرس داشتم این بود اگه مقدوره و با توجه به اهمیت انکارنشدنی اسپن پلاس برای ما مهندسای شیمی، دوره های پروژه محور این نرم افزار هم توسط آقای مهندس خاکپور و یا آقای دکتر اقبال احمدی برگزار بشه که قطعاً استقبال می کنیم. خیلی خیلی ممنونم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی