اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شیمی فیزیک 3 + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش شیمی فیزیک 3 + مفاهیم کلیدی

429,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 429,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:پردیس نادراصلی5
  • زمان:3 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، پرداختن به پایه شیمی فیزیک کوانتوم و حل مسائل با دانش کوانتومی است. با ارائه تفاوت‌های بین شیمی فیزیک کلاسیک و کوانتومی و مقدمه آن آغاز می‌‌کنیم و پذیره‌‌های اساسی و قوانین آن را یاد گرفته و از آن‌ها برای آموختن ساختارهای الکترونی استفاده می‌کنیم. این درس به طور مستقیم پیش‌نیاز درس طیف‌سنجی است و برای آموختن ترمودینامیک آماری نیاز اساسی است و به طور غیر مستقیم به شما کمک می‌‌کند تا مسائل شیمی معدنی و شیمی آلی را بهتر متوجه شوید.
دوره آموزش شیمی فیزیک 3 + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پردیس نادراصلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 429,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی فیزیک 3 + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زهرا

کاملا نیازم رو برطرف کرد این آموزش. تدریسشون ساده و شفاف بود.

محدثه

تقریبا همه سرفصل ها رو پوشش داده بودند و این که خیلی عالی توضیح دادند من کلا از فرادرس خیلی راضیم.

محمد امین

من قبل اینکه آموزش رو تهیه کنم، سرفصل هارو دقیق مطالعه می کنم اما پیشنهادی که دارم اینه که فایل های جانبی رو کامل تر و تمیزتر ارائه کنید.

سید محمد پارسا

40 درصدشو دیدم، برای همین ترم داشتم، انطباق سرفصل ها عالی بود، کلیاتش خیلی خوب بود و من قبل از اینکه وارد کلاس دانشگاه بشم این آموزش رو دیده بودم و هر چی استادم میگفت از قبل عمیق بلد بودم، خیلی ممنونم از سایت خوبتون.

سارا

خسته نباشید واقعا میتونم بگم جزو بهترین دوره های فرادرس بود که تاحالا داشتم خیلی خوب بود. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی