اطلاعات دوره
آموزش آنالیز و ارزیابی کمی اجزای تصویر با ایمج جی ImageJ
مسیر آموزشی

آموزش آنالیز و ارزیابی کمی اجزای تصویر با ایمج جی ImageJ

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر سروش بخشی5
  • زمان:1 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزارهای متعددی به ‌منظور ارزیابی کمی اجزای یک تصویر، توسعه داده شده است که در میان آن‌ها، نرم‌افزار آنالیز تصویر ImageJ به دلیل دارا بودن محیط بسیار ساده با کاربری راحت، قابلیت دسترسی آسان و مهم‌تر از همه سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف، بیش از سایر نرم‌افزارهای آنالیز تصویر مورد توجه جوامع علمی، تحقیقاتی و صنعتی سراسر دنیا قرار گرفته است. به همین منظور در آموزش حاضر تلاش شده است تا مجموعه‌ای مفید از مباحث کاربردی این نرم‌افزار برای مخاطبین گرامی ارائه گردد. پس از مشاهده این فرادرس، قادر هستیم اجزای مختلف یک تصویر را با دقت بالا، ارزیابی کمی نموده و تحلیل درستی از مشخصات کمی تصویر مربوطه داشته باشیم.
دوره آموزش آنالیز و ارزیابی کمی اجزای تصویر با ایمج جی ImageJ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سروش بخشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنالیز و ارزیابی کمی اجزای تصویر با ایمج جی ImageJ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهارک

با سلام و خسته نباشید به استاد گرامی بسیار توضیحات مفید و اموزش کاربردی برای استفاده بهتر از نرم افزار بود . ممنون از تیم فرادرس

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی