اطلاعات دوره
آموزش آنالیز پراش اشعه ایکس XRD با نرم افزار XPert HighScore Plus – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش آنالیز پراش اشعه ایکس XRD با نرم افزار XPert HighScore Plus – مقدماتی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سمیرا شیروانی4.4
  • زمان:3 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تکنیک پراش پرتو ایکس یک روش شناسایی غیر مخرب و بسیار پرکاربرد است که اطلاعات بسیار با ارزشی از ساختار کریستالی ماده به دست می دهد، اطلاعاتی که به جرات می توان گفت که از هیچ تست شناسایی دیگری نمی توان به دست آورد. از آن جایی که هر ماده در آنالیز XRD الگوی پراش منحصر به فرد خود را دارد، با تکیه بر این روش به سهولت می توان مواد و فازهای تشکیل دهنده آن ها را شناسایی کرد. در این فرادرس به بررسی مبانی تئوری این تکنیک پرکاربرد، همراه با اصول کاربردی و کار با نرم افزار XPert HighScore Plus که نرم افزار تخصصی شناسایی فازها و تحلیل طیف XRD است، می پردازیم.
دوره آموزش آنالیز پراش اشعه ایکس XRD با نرم افزار XPert HighScore Plus – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمیرا شیروانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنالیز پراش اشعه ایکس XRD با نرم افزار XPert HighScore Plus – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سونیا

استاد نرم افزار را در حد مختصر و مفید گفتند در حد آشنایی و مقدماتی خوب بود.

راضیه

خیلی آموزش خوبی بود و مدرس به خوبی بیان میکردند.

محمد

کاربردی بود برام و ازش استفاده کردم.

زینب

اصلا نمی دونستم XRD چیه استاد همه چیو کامل گفتند.

زهرا

خیلی راضی بودم و استفاده کردم. کم تو بازه تخفیفات خیلی آموزش تهیه کردم که باید بشینم تک تک همشو ببینم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی