اطلاعات دوره
آموزش فلر Flare و طراحی آن
مسیر آموزشی

آموزش فلر Flare و طراحی آن

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی شریفی4.8
  • زمان:3 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در صنعت از فلرها به عنوان ابزاری جهت سوزاندن گازها و محصولات جانبی استفاده می شود. اصولا اولین هدف در طراحی این سیستم، استفاده از آن به عنوان یک وسیله ایمنی برای محافظت افراد و دستگاه ها در مقابل ازدیاد فشار است و همچنین جهت سوزاندن گازهای آزاد شده و مواد بی مصرف نیز مورد بهره برداری قرار می گیرند. علاوه بر آن که روش طراحی صحیح آن بسیار اهمیت دارد، این فرایند همواره از نقطه نظرات محیط زیستی، ایمنی، سلامت و اقتصادی با چالش های بسیاری مواجه بوده است. انواع مختلف کتب و مقالات فارسی و انگلیسی در تهیه این آموزش مورد استفاده قرار گرفته اند و مطالب در بخش های مختلف به نحوی چیدمان شده است که دانشجویان و پژوهشگران محترم در هر سطحی، بنا بر نوع نیاز و سطح اطلاعات خود به راحتی به مطالب مورد نیاز دسترسی داشته باشند.
دوره آموزش فلر Flare و طراحی آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی شریفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فلر Flare و طراحی آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

سرفصل ها کامل بود و پوشش دهی خوبی داشت.

سید محمد جواد

بسیار عالی بود تشکر از مدرس محترم ؛ بسیار استفاده کردم ؛ مخصوصا چون از استاندارد ها استفاده کرده بودند ؛ آموزش رو خیلی کاربردی تر کرده بود ؛ و همین طور نحوه ی بیانشون خیلی شیوا بود و نرم افزار هائی هم که معرفی کردند خیلی مفید بود ؛ امید وارم هر جا که هستند پیروز و پایدار و سلامت و موفق باشند. یاحق

علی

برای کلیات فلر خوبه، متوسط بود.

شهرام

آموزش خوبیه دستتون درد نکنه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی