اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شیمی آلی پیشرفته – واکنش ها و مکانیسم و ساختار
مسیر آموزشی

آموزش شیمی آلی پیشرفته – واکنش ها و مکانیسم و ساختار

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این فرادرس جهت رفع نیاز دانشجویان دانشگاه و علاقه مندان به درک بنیادین مفاهیم شیمی آلی تهیه شده است. این آموزش، شامل هفت درس است و در سه درس اول ساختار ترکیبات آلی که شامل: پیوند شیمیایی، شیمی فضایی و صورت بندی است مورد بحث قرار گرفته است. درس چهارم خصلت آروماتیکی ترکیبات را بررسی می کند و در فصل های پنجم تا هفتم انواع مکانیسم و اثرات ساختار بر واکنش پذیری و مفاهیمی جهت شناسایی آن ها بررسی می شود.
دوره آموزش شیمی آلی پیشرفته – واکنش ها و مکانیسم و ساختار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر پروین حاجی عباس تبار امیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی آلی پیشرفته – واکنش ها و مکانیسم و ساختار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زینب

شیرمادرت حلالت. خیلی خوب درس دادی.

زهرا

این آموزش کاملا اصل مطالب رو بیان میکرد و اصلا به حاشیه نپرداخته بود. خیلی خوب نیاز من رو برطرف کرد.

علیرضا

واقعا از این آموزش راضی بودم خیلی خیلی خوب بود.

روژین

من الان در حال تدریس هستم، من این ویدئو رو گرفتم که وقتی نکته ای مدرس شما اضافه بر مواردی که من میدونم، بگه؛ اونارو بفهمم و یادداشت کنم. اینجوری روند یادگیریم بهتر شد.

طیبه

خیلی عالی توضیح میدند حتی اگه کسی پایه رو هم ندونه مثلا شیمی آلی 1، 2 و 3 رو ندیده باشه، تو این دوره جوری درس میدند که کامل و قابل فهم باشه برات

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی