اطلاعات دوره
آموزش شناسایی و آنالیز دستگاهی پلیمرها
مسیر آموزشی

آموزش شناسایی و آنالیز دستگاهی پلیمرها

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سیروس اقبالی نیا4
  • زمان:8 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد مواد پلیمری در تمامی عرصه های زندگی و جایگزینی روزافزون فلزات و سرامیک ها با پلیمرها، به خوبی بیانگر اهمیت این مساله است. در چند دهه اخیر پلیمرها توانسته اند در عرصه های مختلفی همچون: زیست مواد، نانوفناوری، فرایندهای جداسازی، عمران، معماری، الکترونیک و… کارایی و برتری خود را نسبت به نسل های قبلی مواد مورد استفاده به اثبات برسانند که موجب شکل گرفتن تحقیقات و همینطور بازار بزرگی پیرامون صنایع پلیمر شده است. هدف از این فرادرس، مرور کلی مهم ترین روش های شناسایی و مشخصه یابی پلیمرها است که مقصود از مشخصه یابی، تعیین دو گروه از ویژگی های مولکولی و توده پلیمرها است و در این راستا می توان به آزمون های طیف سنجی و آزمون های حرارتی به عنوان مثال هایی برای مورد اول و دوم اشاره کرد.
دوره آموزش شناسایی و آنالیز دستگاهی پلیمرها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیروس اقبالی نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناسایی و آنالیز دستگاهی پلیمرها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهاران

سرفصل های ارایه شده بسیار مناسب کاش در این زمینه بیشتر آموزش بزارین

حمید

تشکر می کنم بابت مطالبی که ارائه شده، اما میتونست بهتر باشه اگه مثال های بیشتری رو توضیح میدادند.

دلارام

کیفیت خوبی داشت اما میتونست بهتر از اینم باشه.

اورنگ

امیدوارم در این زمینه و دروس مشابه بتونید آموزش های بیشتری ارائه کنید چون واقعا مورد نیاز هست از مدرس گرامی و مجموعه فرادرس تشکر دارم از بابت سایت به این خوبی که ارائه کردن و از بابت آموزش های خوبی که روی سایت هست.

زانا

بسیار عالی. ممنون.  لطفا در زمینه پلیمر و کامپوزیت رنگ و رشته های مرتبط بین رشته ای آموزش های دیگه رو هم بذارید. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی