اطلاعات دوره
آموزش مبانی و مقدمات شیرهای اطمینان
مسیر آموزشی

آموزش مبانی و مقدمات شیرهای اطمینان

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر3.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرین اسبقی3.7
  • زمان:2 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در سال های اخیر با رشد صنعت بومی در داخل کشور، نیاز به ارائه آموزش های تخصصی در زمینه تجهیزات گوناگون به کار رفته در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی بیش از پیش احساس می شود. شیرهای اطمینان نیز از این مساله مستثنی نبوده و با ورود دانش روز به داخل کشور و تولید این تجهیزات توسط صنعتگران ایرانی، آشنایی و آموزش تخصصی شیرهای اطمینان می تواند راهگشای بسیاری از کارشناسان و مهندسین فعال در بخش های مختلف، شامل: طراحی و مهندسی، تست و بازرسی، تعمیر و نگهداری، تدارکات و تامین کالا و دانشجویان علاقه مند به فعالیت در زمینه های فوق باشد.
دوره آموزش مبانی و مقدمات شیرهای اطمینان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرین اسبقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی و مقدمات شیرهای اطمینان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مریم

آموزش خوب بود ولی اگر با ویدیو توضیح بدن بهتر می شود.

سینا

خیلی ممنون کامل و عالی بود

امید

درود بر شما سپاس فراوان از فرادرس عزیز و جناب مهندس اسبقی بخاطر بیان متین و گیراشون. اگه ممکنه آموزش‌های کاربردی اینچنینی مرتبط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی رو بیشترش کنین. و اینکه اگه مدرس محترم رفرنسی رو به عنوان منبع آموزش معرفی می‌فرمایند ضمیمه کنید به آموزش. چون در این آموزش احتیاج به جدول خوانی و استفاده از نمودارهایی بود که بهشون دسترسی نداشتیم.

مرتضی

بی‌نهایت عالی بود، یه بار پیام گذاشته بودم، ولی حالا که دوره رو تموم کردم دیدم نمیشه، باید بازم تشکر کنم، سپاس از مهندس اسبقی عزیز

مرتضی اکبری

بسیار آموزش خوبیه،خیلی بدرد کسایی میخوره که تو صنعت کار میکنند پیشنهاد میشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی