اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیوند شیمیایی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پیوند شیمیایی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این آموزش بالا بردن درک دانشجویان از مفاهیم پایه است و همچنین شیوه تاثیرگذاری تغییرات ساختاری بر مکانیسم و واکنش پذیری نشون داده شده است. این آموزش، شامل هفت درس است و در سه درس اول ساختار ترکیبات آلی که شامل: پیوند شیمیایی، شیمی فضایی و صورت بندی است مورد بحث قرار گرفته است. درس چهارم خصلت آروماتیکی ترکیبات را بررسی می کند و در درس های پنجم تا هفتم انواع مکانیسم و اثرات ساختار بر واکنش پذیری و مفاهیمی جهت شناسایی آن ها بررسی می شود. ما در این آموزش قصد داریم تا پیوند شیمیایی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش پیوند شیمیایی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر پروین حاجی عباس تبار امیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیوند شیمیایی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

atiyeh

عالی بود

سید محمد

درود بی‌پایان بر شما، همچون سایر درس‌ها بسیار عالی، سپاس بی‌نهایت از تمامی مدیران و مدرسان فرادرس، بهروزیتان را پیوسته آرزومندم .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی