اطلاعات دوره
آموزش ترمودینامیک آماری 1 – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش ترمودینامیک آماری 1 – جامع و با نکات مهم

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ترمودینامیک آماری شاخه‌ای از ترمودینامیک کلاسیک است که به بیان خواص ترمودینامیکی سیستم از دیدگاه میکروسکوپی می‌پردازد. در واقع هدفی که در ترمودینامیک آماری دنبال می‌شود همان است که در ترمودینامیک کلاسیک مطرح است با این تفاوت که خواص ماکروسکوپی همچون: کار، حرارت و آنتروپی در سطح و مقیاس مولکولی، محاسبه می‌شود. در این فرادرس قصد داریم آموزش ترمودینامیک آماری را بر اساس دروسی که در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان ارشد شیمی - شیمی فیزیک در دانشگاه‌های ایران مرسوم است با بیان گام به گام و همراه با حل مثال‌ها و مسائل نمونه ارائه دهیم.
دوره آموزش ترمودینامیک آماری 1 – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مرضیه سرافرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترمودینامیک آماری 1 – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

خیلی قشنگ مباحث رو توضیح داده بود مدرس. ساده بود و اصلا نپیچونده بود مطالب رو.

معصومه

این درس از زیر مجموعه درس کوانتوم هست و یه خورده درس سنگینیه استاد سعی میکنند ساده و روان درس بدندو شیوه بیان خوبی دارند، خیلی علاقه مند شدم به این آموزش و تدریسشون به دلم نشست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی