اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی فرایندهای شیمیایی و پالایشگاهی با نرم افزار ProMax
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی فرایندهای شیمیایی و پالایشگاهی با نرم افزار ProMax

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار شبیه سازی ProMax در حال حاضر یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود برای شبیه سازی فرایندهای پالایشگاهی و شیمیایی به شمار می آید. از قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به بانک غنی مواد آن و بسته های ترمودینامیکی آن، مدل های آماده برای حل راکتورها و برج های پیچیده که برای فرایندهای شیرین سازی و بازیافت گوگرد به طور ویژه طراحی شده، اشاره کرد. نرم افزار ProMax دارای ویژگی منحصر به فردی در زمینه معادلات ترمودینامیکی ویژه فرایندهای شیرین سازی و پالایشگاهی است. امکانات ویژه این نرم افزار برای فرایندهای شیرین سازی گاز، آن را متمایز و منحصر به فرد کرده است.  
دوره آموزش شبیه سازی فرایندهای شیمیایی و پالایشگاهی با نرم افزار ProMax دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدحسین اقبال احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی فرایندهای شیمیایی و پالایشگاهی با نرم افزار ProMax را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد حسن قدیری

سلام با تشکر از استاد محترم این درس و فرادرس آموزش های که این استاد گرامی در فرادرس قرار میدهد بسیار عالی و کاربردی هست از فرادرس خواهش میکنم که در آموزش هاش به شکل ویژه تری از آقای دکتر استفاده کند تا مثل این مجموعه آموزش خوبی ارائه شه ممنون

محمدمهدی

عالی بود جناب اقبال احمدی خیلی خوب تدریس کردند و اگر آموزش ورژن جدید رو هم بزارید خیلی خوب میشه.

مصطفی

آموزش خوبی هست واقعا و کاربردیه اما ورژن اون قدیمی شده، بهتره به ورژن جدید هم بپردازید.

سامان

آموزش خوبیه محتوای خوبی داره البته در مورد نحوه نصب خوب توضیح داده نشده که کمی گیج کننده است اما محتوای خوبی دارد.

محمد

با سلام وخسته نباشید خدمت شما استادگرامی بابت تدریس این نرم افزار بسیار خوب ومفید واقع شد.منتظر تدریس نرم افزار های دیگری ازشما هستیم. باتشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی