اطلاعات دوره
آموزش محاسبه بار برودتی سردخانه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش محاسبه بار برودتی سردخانه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حمید مدنی4.8
  • زمان:36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تبرید، یکی از دروس جذاب دوره کارشناسی رشته مکانیک است که با مطالعه آن شناخت خوبی از سیستم‌های سرد‌کننده و سردخانه‌ها ایجاد می‌شود. گستردگی و کاربرد روز‌افزون صنایع تبرید از نیاز خانواده‌های کوچک تا شهرهای بزرگ جهت نگهداری مواد غذایی سالم و آسایش حرارتی، از ساختمان‌های ویلایی تا برج‌های مسکونی و تجاری برای تهویه مطبوع و حتی برای صنایع غذایی تا جداسازی و...، لزوم مطالعه این درس را مشخص می‌کند. البته در این آموزش که مطالب به ‌صورت کاربردی ارائه می‌شود، پیش‌زمینه‌ای برای امتحانات نظام ‌مهندسی در دو گرایش طراحی و نظارت نیز، فراهم می‌گردد. ما در اين آموزش قصد داريم تا سیستم‌های تبرید تراکمی را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش محاسبه بار برودتی سردخانه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمید مدنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش محاسبه بار برودتی سردخانه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی