اطلاعات دوره
آموزش طراحی پمپ گریز از مرکز با نرم افزار CFturbo
مسیر آموزشی

آموزش طراحی پمپ گریز از مرکز با نرم افزار CFturbo

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:احسان عبداله نژاد4.8
  • زمان:5 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این آموزش طراحی هیدرولیک پمپ گریز از مرکز با استفاده از نرم افزار CFturbo می باشد. این نرم افزار با استفاده از توابع تئوری و تجربی موجود در دیتابیس خود مراحل طراحی را انجام می دهد. توانایی در استفاده مناسب از نرم افزار، نیازمند شناخت اولیه ای از پمپ های گریز از مرکز و مشخصه های هندسی، عملکردی و منحنی های این ماشین ها می باشد. با توجه به اهمیت طراحی هیدرولیک به عنوان پایه اولیه برای طراحی و ساخت پمپ، داشتن تخصص در استفاده از نرم افزارهای مرتبط از جمله CFturboo اهمیت بالایی دارد.
دوره آموزش طراحی پمپ گریز از مرکز با نرم افزار CFturbo دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احسان عبداله نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی پمپ گریز از مرکز با نرم افزار CFturbo را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد حسین

خیلی عالی بود خدایی

ابوالفضل

تدریسشون کاملا هدفمند و منظم بود و مدرس تلاش کردن مطالب به صورت کامل و همراه با جزئیات بیان شده. تشکر از مدرس گرامی

فرشته ابراهیمی

خیلی ممنون از اموزش خوبتون واقعا عالی بود لطفا از طراحی فن های صنعتی هم اموزش بذارید

همایون

جز بهترین آموزش های فرادرس بود. بسیار عالی و واقعا کاربردی و مفید.

رحمان

آموزش مفیدی بود و من رضایت داشتم البته آموزش به صورت مقدماتی تهیه شده و برای حرفه ای تر شدن جای کار داره. اگر آموزش دیگری در تکمیل این آموزش با دیتیل بیشتر ارائه کنید خیلی عالی میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی