اطلاعات دوره
آموزش شیمی دارویی ۱ – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش شیمی دارویی ۱ – جامع و با نکات مهم

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شیمی دارویی، شاخه ای از علم شیمی است که گرایشی بین رشته ای به شمار می رود. کیمیاگران از دیرباز به واسطه علم شیمی و بیولوژی، خدمات ارزنده ای را به هم نوعان خود ارائه داده اند، ضمن اینکه کسب اطلاعات در رابطه با ساختار بیولوژیکی بدن، گیرنده ها، بیماری ها و در کل رفتار بدن با داروها و بالعکس کمک شایانی به طراحی و کشف داروهای جدید می کند، چنانچه این امر مستلزم کسب اطلاعات بسیاری در زمینه شیمی و ساختارهای شیمیایی و چگونگی رفتار این ساختارها در محیط های آزمایشگاهی و بدن است. یک شیمیست دارویی می تواند اطلاعات وسیع و کاربردی در زمینه سنتز و آنالیز داروها، رفتارهای بیولوژیکی و گیاهان دارویی کسب نماید که براساس علاقه خود، گرایش ویژه ای را برگزیند. یک تیم موفق در بخش های تحقیق و توسعه شرکت های داروسازی، از افراد کارآمد در زمینه های تخصصی شیمی دارویی تشکیل می شود.
دوره آموزش شیمی دارویی ۱ – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر ماهرخ باقرشیرودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی دارویی ۱ – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یحیی

علاقمند بودم به حوزه دارویی و نوع تدریس ایشون رو خیلی میپسندیدم.

علیرضا

مختصر و مفید بخوام بگم این آموزش جامع و کامل بود.

ناهید

شروعش خوب بود، و به نظرم بیان مدرس قابل فهم بود.

راضیه

کم و بیش مشاهده کردم از نظرم عالی بود کلا من میخواستم توضیح کلی داده باشه که خوب بود.

راضیه

خوب بود من خودم اطلاعات خاصی در موردش نداشتم بعد که دیدم خیلی کمک کننده بود از مطالب پایه ای شروع کرده بودن و بیسیک بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی