اطلاعات دوره
آموزش معادله حالت سی پی ای CPA برای توصیف تعادلات فازی
مسیر آموزشی

آموزش معادله حالت سی پی ای CPA برای توصیف تعادلات فازی

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از راه‌های توصیف تعادلات فازی سیستم‌های حاوی پیوند هیدروژنی استفاده از معادله حالت سی پی اِی (CPA‎ EOS‎) است. در نظر گرفتن حالت‌های گوناگون پیوند هیدروژنی و انتخاب بهترین نمونه در این معادله امکان‌پذیر است. علاوه بر این، تعداد پارامترهای این مدل نسبت به بسیاری از مدل‌ها کمتر و دقت این معادله مناسب است و کاربردهای فروانی برای سیستم‌های فشار بالای گاز-مایع، مایع-مایع و سیستم‌هایی مانند: آب-الکل و آب-آمونیاک دارد. در این آموزش ابتدا به صورت مفهومی با معادله حالت سی پی ای آشنا می‌شویم و سپس کدنویسی این معادله را در نرم‌افزار متلب (MATLAB) خواهیم آموخت.
دوره آموزش معادله حالت سی پی ای CPA برای توصیف تعادلات فازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر شاهین خوش آرای مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معادله حالت سی پی ای CPA برای توصیف تعادلات فازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عرفان احمدی

با سلام من این دوره رو تهیه کردم و خیلی خوب معادله حالت CPA الان برام جا افتاده پیشنهاد میکنم کسایی که قراره با این معادله کار کنند حتما این دوره رو داشته باشند.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی