اطلاعات دوره
آموزش انتقال حرارت – حل تست های کنکور ارشد و دکتری
مسیر آموزشی

آموزش انتقال حرارت – حل تست های کنکور ارشد و دکتری

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:احسان اکبری4.6
  • زمان:6 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، مهم ترین تست های کنکور تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی شیمی، در درس انتقال حرارت، مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. از آنجا که یکی از ارکان موفقیت برای دانشجویان شرکت کننده در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری، تسلط بر مجموعه تست های سال های گذشته است، این مجموعه می تواند برای دانشجویان بسیار مفید و کاربردی باشد.
دوره آموزش انتقال حرارت – حل تست های کنکور ارشد و دکتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احسان اکبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انتقال حرارت – حل تست های کنکور ارشد و دکتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پریسا

برای ارشدم تهیه کرده بودم، مدرس سوال مطرح می کردند و من لازم نشد وقت بزارم برای جزوه تو زمان صرفه جویی کردم.

احسان

با سلام تشکر ویژه از شما از اینکه در بالا بردن سطح علمی دانشجویان کمک می کنید. به عنوان یه منبع کمکی خیلی میتونه به شما کمک کنه و مدرس مسلط هستن و توضیحات دقیق بود و بیان خوب مدرس خیلی توی آموزش مهمه که ایشون داشتند.

نرگس

مدرس علاوه به مطالبی که در فایل NOTE هست خودشونم مطالب مهم مینویسن و به نظرم همین نوشتن باعث میشه که تمرکزت بالا بره و نشون میده که استاد روی مطالب مسلط هستند. در کل فقط به متن از قبل آماده شده اکتفا نمیکنه.

iman

با سلام به کادر اموزشی فرادرس وتبریک به شما که توانستید سطح علمی دانشجویان را افزایش دهید . درس نکته و تست انتقال حرارت درسی مهم در رشته شیمی و مهندسی مکانیک است که باید بتواند نیاز های هر دو رشته را فراهم کند برای همین بهتر است در این تدریس علاوه بر حل سوالات مرتبط با رشته شیمی سوالات مربوط به رشته مهندسی مکانیک نیز حل شود . این تدریس در کل خوب بود و برای جمع بندی این درس مفید بود .باتشکر از دبیر توانمند اقای احسان اکبری

khalili

بسیار عالی ومفید بود.رشته مهندسی مکانیک تاسیسات هستم گوش دادم به تدریس مدرس واقعا سرکلاس بود پیشنهاد میکنم تدریس کنند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی