اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نظریه پیوند و هیبریداسیون در شیمی معدنی 1 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نظریه پیوند و هیبریداسیون در شیمی معدنی 1 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شیمی معدنی شاخه بسیار گسترده ای است که در مورد موضوعات فراوانی مانند ساختمان اتمی، بلورنگاری، کریستالوگرافی، انواع پیوندهای شیمیایی از جمله پیوندهای کووالانسی، یونی، هیدروژنی و…، ترکیبات کوئوردیناسیون و نظریه های مربوط به آن از جمله نظریه میدان بلور و نظریه اوربیتال مولکولی، واکنش های اسید و باز، سرامیک ها، تقارن مولکولی و انواع بخش های زیر طبقه الکتروشیمی مانند برقکافت، باطری، خوردگی، نیمه رسانایی و … سخن می گوید. بنابراین به منظور یادگیری برخی از این مباحث مهم، فراگیری درس شیمی معدنی یک برای دانشجویان شیمی الزامی است.
دوره آموزش نظریه پیوند و هیبریداسیون در شیمی معدنی 1 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر علی حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظریه پیوند و هیبریداسیون در شیمی معدنی 1 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سپهر

بسیار عالی و مفید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی