اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با مهندسی محیط زیست (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با مهندسی محیط زیست (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از مهندسی محیط زیست حفاظت از محیط زیست در برابر عملکرد انسان ها و دیگر جانداران و همچنین حفظ سلامت انسان ها و دیگر جانداران در برابر تغییرات زیست محیطی است و هدف نهایی دستیابی به توسعه پایدار از طریق مدیریت منابع زیست محیطی و حفاظت از منابع در برابر آلودگی های طبیعی و انسان ساخت است. یک مهندس محیط زیست این قابلیت را خواهد داشت که در زمینه های مختلفی اعم از: تصفیه آب و فاضلاب، مدیریت پسماندهای جامد و خطرناک، مدیریت آلودگی هوا، مدیریت منابع آب های سطحی و زیرزمینی و پاکسازی خاک فعالیت نماید و این قابلیت را می توان با مطالعه و فراگیری مباحث مطرح شده در این فرادرس به دست آورد.
دوره آموزش آشنایی با مهندسی محیط زیست (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر امیرحسین محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با مهندسی محیط زیست (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ملک

بسیار عالی و سپاس از این مجموعه.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی