اطلاعات دوره
آموزش انتقال جرم پیشرفته – جامع و با نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش انتقال جرم پیشرفته – جامع و با نکات کاربردی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مباحث انتقال جرم پیشرفته، شامل: نظریه‌های نفوذ و مکانیسم‌های انتقال جرم، انتقال جرم در جریان آرام و بررسی توزیع غلظت، بررسی معادلات تغییر برای سیستم‌های چند‌جزئی، مشابهت‌ها و هم‌زمانی‌های پدیده‌های انتقال در حضور و عدم حضور واکنش، انتقال جرم و محاسبه توزیع غلظت با بیش از یک متغیر و در نظر گرفتن شرایط ناپایا، انتقال جرم و محاسبه توزیع غلظت در جریان متلاطم، انتقال میان‌فازی، تک‌فاز و دوفاز، در مخلوط‌های غیر هم‌دما و در نهایت موازنه‌های ماکروسکوپی برای سیستم‌های چندجزئی است که در این آموزش این موارد پوشش داده شده است.
دوره آموزش انتقال جرم پیشرفته – جامع و با نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدحسین اقبال احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انتقال جرم پیشرفته – جامع و با نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

طاهر

آموزش خوبی بود و کار منو برای دانشگاهم راه انداخت. کیفیت صدا و تصویرش هم عالی بود.

هدی

من خیلی از فرادرس آموزش تهیه کردم و به نظر من پرفکت بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی