اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با اسیدها و بازها در شیمی معدنی 1 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با اسیدها و بازها در شیمی معدنی 1 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شیمی معدنی، یکی از شاخه های کاربردی و مفید دانش شیمی است که با کانی ها، مواد معدنی و خواص آن ها سروکار دارد. این سروکار داشتن شامل بررسی، تجزیه و تحلیل و تفسیر نظریه های خواص و واکنش های تمام عناصر و ترکیبات آن ها، به جز هیدروکربن ها و اغلب مشتقات آن ها می شود. در واقع شیمی معدنی تمامی موادی که از ترکیبات کربن نباشند، به جز اکسیدهای کربن و دی سولفید کربن را در بر می‌ گیرد. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث آشنایی با اسیدها و بازها در شیمی معدنی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با اسیدها و بازها در شیمی معدنی 1 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر علی حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با اسیدها و بازها در شیمی معدنی 1 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ایمان

سلام به كادر اموزشي توانمند فرادرس و خدا قوت به شما كه توانستيد گامي بلند در راه افزايش سطح علمي دانشجويان برداريد نظر من درباره اين تدريس به طور كلي خوب بود چون توانست موضوعات مربوط به اين تدرس را به صورت مفيد و مختصر بيان كندفقط يك كاستي كه داشت اين بود كه تعداد مضوعات تدريس شده كم بود چون مبحث اسيد و باز انقدر مطلب دارد كه بهتر بود حد اقل نيمي از اين مطالب گفته شود مثلا اختلالات اسيدو باز ها كه بسيار موضوع مهمي است .باتشكر از دبير توانمند اقاي علي حيدري

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی