اطلاعات دوره
آموزش کار و گرما در ترمودینامیک 1 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار و گرما در ترمودینامیک 1 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ترمودینامیک علمی است که با کار و گرما و خواصی از ماده که با کار و گرما در ارتباط اند، سرو کار دارد که این پارامترها تحت قوانین صفرم، اول، دوم و سوم ترمودینامیک مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. از خواص مورد بررسی در ترمودینامیک می توان به دما، فشار، آنتالپی، آنتروپی، انرژی درونی و … اشاره نمود. قانون صفرم ترمودینامیک بیانگر تعادل گرمایی، قانون اول مربوط به مباحث آنتالپی و قانون دوم بیانگر تولید آنتروپی است و قانون سوم این مطلب را بررسی می کند که در انرژی های پایین ( انرژی مرجع) از آنتروپی تولید شده در سیستم می توان صرف نظر نمود. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث کار و گرما در ترمودینامیک را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.  
دوره آموزش کار و گرما در ترمودینامیک 1 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد حسن خراسانی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار و گرما در ترمودینامیک 1 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی