اطلاعات دوره
آموزش نظریه اتم ها در مولکول ها با نرم افزار محاسباتی AIM2000
مسیر آموزشی

آموزش نظریه اتم ها در مولکول ها با نرم افزار محاسباتی AIM2000

279,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 279,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار AIM مخفف Atoms in molecules است و مانند نرم افزار Gaussian و سایر نرم افزارهای محاسباتی مشابه، از روش تابع چگالی الکترون (DFT) در انجام محاسبات استفاده می کند. فایل ورودی این نرم افزار پسوند wfn دارد و می توان با استفاده از آن، نقاط بحرانی (Critical point) اتم ها، مولکول ها و سایر ویژگی ها را محاسبه کرد. از نتایج این نرم افزار می توان در کنار نتایج نرم افزارهای محاسباتی دیگر به منظور تحلیل کامل تر داده ها استفاده کرد.
دوره آموزش نظریه اتم ها در مولکول ها با نرم افزار محاسباتی AIM2000 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مژگان ایوبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 279,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظریه اتم ها در مولکول ها با نرم افزار محاسباتی AIM2000 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیده

آموزش خوبی بود برای کسی مناسب هست که مقدماتی در مورد این مبحث بداند.

مجید

آموزش خوب و مفیدی بود. برخی آموزش های فرادرس با هم overlap و بعضی آموزش های دیگر قسمت هایش با عجله گفته میشه و کیفیت خوبی ندارد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی