اطلاعات دوره
آموزش باتری های لیتیومی – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش باتری های لیتیومی – جامع و با نکات مهم

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم عطائی4.5
  • زمان:5 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

باتری های نسل جدید به عنوان منابع انرژی پاک برای سوخت های فسیلی به شمار رفته و با توجه به کاربردهای خاص آن ها در سیستم های الکتریکی و عدم امکان دسترسی به سایر منابع الکتریسیته به عنوان بهترین گزینه در دسترس تلقی می شوند. یکی از این منابعی که امروزه در انواع گوشی های هوشمند، خودروها و سایر لوازم قابل حمل، مورد استفاده قرار می گیرد، باتری های قابل شارژ از نوع لیتیوم است.
دوره آموزش باتری های لیتیومی – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم عطائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش باتری های لیتیومی – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فردین

خوب توضیح داده بودند، همچنین آموزشی به سادگی در اینترنت نیست سایت شما اولین سایتیه که اموزشش رو قرار داده.

نیما

آموزش برای من مناسب و خوب بود

مهرزاد

آموزش فوق العاده بود و من خیلی راضی بودم فقط یه موردی که بود بحث باتری های پلیمری رو پوشش نمیداد با این حال نحوه تدریس و ترکیب بندی آموزش خیلی خوب و عالی بود

رضا

سلام سطح آموزش خوب بود و من راضیم

یونس

آموزش خوبی بود و کاملا منطبق با سرفصل هایی که ارائه شده بود تدریس میشد و من راضی بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی