اطلاعات دوره
آموزش مقدمه ای بر مهندسی الیاف (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه ای بر مهندسی الیاف (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:شیدا خزایی0
  • زمان:51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

صنایع و محصولات پلیمری در سده گذشته نقش بسیار قابل توجهی در پیشرفت زندگی بشر داشته است. امروزه محصولات پلیمری در بسیاری از زمینه ها و ابعاد، جایگزین مناسبی برای بسیاری از مواد طبیعی که تولید و یا ترمیم بعضا مشکل و پر هزینه ای دارند، شده است. در این فرادرس سعی شده است که با به کارگیری مبانی ریسندگی و ابزار مربوطه مورد استفاده در صنایع پلیمر و نیز تعیین و کنترل پارامترهای گوناگون موثر بر خاصیت محصول نهایی، انواع فرایندهای نخ ریسی پلیمرها همراه با جزئیات، مورد بررسی قرار گیرند تا در نهایت بتوان به لیفی با خواص مورد نظر دست یافت.
دوره آموزش مقدمه ای بر مهندسی الیاف (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شیدا خزایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه ای بر مهندسی الیاف (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی