اطلاعات دوره
آموزش مقدمه ای بر مهندسی سطح (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه ای بر مهندسی سطح (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بیشتر تخریب‌های قطعات صنعتی از سطح آن‌ها رخ می‌دهد و اصلاح و بهبود خواص سطح که از آن به عنوان مهندسی سطح نام برده می‌شود، می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای تخریب قطعات را به تاخیر بیندازد، و البته این فقط یکی از دلایلی است که مهندسی سطح از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگرچه در برخی از مواقع، پوشش یک انتخاب است و استفاده از پوشش مناسب، عمر قطعه را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد (مانند پوشش‌های سخت نیترید‌تیتانیم روی مته‌های دریل)، در برخی از مواقع، مهندسی سطح یک ضرورت در قطعه نهایی است و بدون تغییر سطح، امکان عملکرد قطعه وجود ندارد.
دوره آموزش مقدمه ای بر مهندسی سطح (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر علیرضا فرهادی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه ای بر مهندسی سطح (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی