اطلاعات دوره
آموزش پاشش حرارتی در مهندسی سطح پیشرفته (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پاشش حرارتی در مهندسی سطح پیشرفته (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در برخی از مواقع، پوشش یک انتخاب است و استفاده از پوشش مناسب، عمر قطعه را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد (مانند پوشش‌های سخت نیترید‌تیتانیم روی مته‌های دریل)، در برخی از مواقع، مهندسی سطح یک ضرورت در قطعه نهایی است و بدون تغییر سطح، امکان عملکرد قطعه وجود ندارد. به عنوان مثال، در برخی از پره‌های ردیف جلویی توربین‌ها، پوشش سد حرارتی (TBC) جز لاینفک قطعه بوده و عدم وجود پوشش، باعث تخریب سریع پره می‌شود. در برخی موارد، پوشش یک کاربرد منحصر به فرد به قطعه می‌دهد. ما در این آموزش قصد داریم تا پاشش حرارتی در مهندسی سطح پیشرفته را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.  
دوره آموزش پاشش حرارتی در مهندسی سطح پیشرفته (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر علیرضا فرهادی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پاشش حرارتی در مهندسی سطح پیشرفته (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امین

سلام و تشکر. تسلط و بیان آقای دکتر قابل تحسین می باشد، منتها به مقدار زیادی تخصصی شد این مبحث.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی