اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم D-Optimal برای طراحی، آنالیز و بهینه سازی آزمایش ها
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم D-Optimal برای طراحی، آنالیز و بهینه سازی آزمایش ها

519,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 519,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسین خاکپور4.6
  • زمان:6 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره آموزشی، طراحی آزمایش ها با روش طراحی D-Optimal برای بررسی پارامترهای فرایندی و تهیه فرمولاسیون مواد مرکب و هم چنین طراحی ترکیبی از این دو الگو همراه با مثال های متنوع، آموزش داده می شود. این آموزش به گونه ای توسعه یافته است که بتوان تمام سامانه های مختلف را به راحتی و بدون نیاز به پشتوانه ریاضی و آمار قوی، طراحی، آنالیز و در گام آخر بهینه کرد.
دوره آموزش الگوریتم D-Optimal برای طراحی، آنالیز و بهینه سازی آزمایش ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین خاکپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 519,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم D-Optimal برای طراحی، آنالیز و بهینه سازی آزمایش ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

این آموزش هیچ نکته منفی نداشت بسار عالی بود.

زهرا

آموزش خیلی عالی و مطالب و توضیحات جامع و کامل بود.

سید

عالی بود خیلی به درد من خورد مثال های ارائه شده خوب بود و من تونستم تو کارم ازش استفاده کنم.

وحید

با سلام؛ آموزش ها به جهت تسلط اجمالی بر نرم افزار ها و مرور بر کلیات نقاط قوت و ضعف نرم افزار و قابلیت ها ی آن بسیار عالی هستند و نیازمند چالش توسط فراگیرنده هستند. به نظر می رسد با متمرکز شدن روی بعضی نقاط جزیی مورد نیاز است، به طوری که گاها بعضی جزییات به دلیل کمبود وقت نادیده گرفته شده و بدون ارایه توضیحات به سر فصل بعد پرداخته شده است. امیدوارم مدرسین محترم این نقاط کوچک اما بسیار مهم را در آموزش های بعدی مدنظر قرار دهند. گاها برخی از مدرسین با این دیدگاه که فراگیرنده با نرم افزار کاملا آشنا است مبحث را شروع می کند حال آنکه شخص فراگیرنده هیچ اطلاعات اولیه ای در مورد نرم افزار ندارد. بنده تاکنون تمام نرم افزارهای آماری، شیمی و کمومتریکس را تهیه کرده ام و توانسته رضایت من را تا حد زیادی جلب کرده اند. مخصوصا آموزش جامع نرم افزار متلب بسیار جامع و کامل بود. این آموزس هم بسیار خوب بود ولی جای برای کار و بهبود کیفیت دارد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی