اطلاعات دوره
آموزش اصول ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش اصول ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه با توجه به گسترش ارتباطات و تعاملات با سراسر دنیا، نیاز به برقراری تعاملات بیشتر از طریق به کارگیری زبان بین المللی در قالب سخنرانی احساس می شود. این سخنرانی می تواند با اهداف مختلفی همچون: کاری، درسی، شغلی و... صورت پذیرد و گاه نیاز است که در مقابل یک جمع دو نفره و یا صد نفره و حتی بیشتر سخنرانی به زبان انگلیسی انجام گیرد و چه بسا که در برخی از موارد، این سخنرانی حتی حیاتی و سرنوشت ساز هم بوده است، اما عدم آشنایی با اصول ارائه و اضطراب بیش از حد باعث شده که سخنرانی آن طور که باید، موفقیت آمیز و رضایت بخش نباشد. در این موارد قطعا نیاز داریم تا با اسلوب سخنرانی به زبان بین المللی آشنا شده و برخی از تکنیک ها، گرامر و لغات مرتبط با نحوه ارائه را بیاموزیم که قالب آن برای هر نوع ارائه ای مشترک است. پس از فراگیری این فرادرس و تمرین زیاد قطعا می توانید که هر نوع ارائه ای را انجام دهید و با حفظ ساختار، موضوعات مختلف را ارائه دهید.
دوره آموزش اصول ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یاسمین دواتگران تقی‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

یه سری تکنیک ها داشت که خیلی خوب بود اگر به کار گیری کنه دانشجو واقعا کمک کنندس.

طاها

نکات خوبی داشت که هر جایی نیست ولی باید خودت تمرین کنی.

عادل

مدرس کاملا مسلط بودند و آموزش کاربردی بود.

علی

کمیاب و خوب بود و من خیلی آموزش های موضوعی می بینم ولی به این صورت آموزشی ندیده بودم.

مهدی

عالی بود برای مصاحبه خارجی که داشتم خیلی کمکم کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی