اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی برش های نفتی با نرم افزار ProMax (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی برش های نفتی با نرم افزار ProMax (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار شبیه سازی ProMax در حال حاضر یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود برای شبیه سازی فرایندهای پالایشگاهی و شیمیایی به شمار می آید. از قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به بانک غنی مواد آن و بسته های ترمودینامیکی آن، مدل های آماده برای حل راکتورها و برج های پیچیده که برای فرایندهای شیرین سازی و بازیافت گوگرد به طور ویژه طراحی شده است، اشاره کرد. نرم افزار ProMax دارای ویژگی منحصر به فردی در زمینه معادلات ترمودینامیکی، ویژه فرایندهای شیرین سازی و پالایشگاهی است. امکانات ویژه این نرم افزار برای فرایندهای شیرین سازی گاز، آن را متمایز و منحصر به فرد کرده است.
دوره آموزش شبیه سازی برش های نفتی با نرم افزار ProMax (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدحسین اقبال احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی برش های نفتی با نرم افزار ProMax (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اساتید و کادر مجرب گروه اموزشی فرادرس میخواستم تشکر کنم بابت فیلم های اموزشی بسیار خوب و مفید که داخل سایت قرار میدهید از دکتر محمد حسین اقبال احمدی هم بابت اموزش بسیار خوب و شیوا شون نهایت سپاس گزاری را دارم لطفا فیلم های اموزش نرم افزار های مهندسی شیمی بیشتری از جناب دکتر اقبال احمدی داخل سایتتون قرار بدید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی