اطلاعات دوره
آموزش مهندسی محیط زیست – جامع و با نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی محیط زیست – جامع و با نکات کاربردی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از مهندسی محیط زیست حفاظت از محیط زیست در برابر عملکرد انسان ها و دیگر جانداران و همچنین حفظ سلامت انسان ها و دیگر جانداران در برابر تغییرات زیست محیطی است و هدف نهایی دستیابی به توسعه پایدار از طریق مدیریت منابع زیست محیطی و حفاظت از منابع در برابر آلودگی های طبیعی و انسان ساخت است. یک مهندس محیط زیست این قابلیت را خواهد داشت که در زمینه های مختلفی اعم از: تصفیه آب و فاضلاب، مدیریت پسماندهای جامد و خطرناک، مدیریت آلودگی هوا، مدیریت منابع آب های سطحی و زیرزمینی و پاکسازی خاک فعالیت نماید و این قابلیت را می توان با مطالعه و فراگیری مباحث مطرح شده در این فرادرس به دست آورد.
دوره آموزش مهندسی محیط زیست – جامع و با نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر امیرحسین محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی محیط زیست – جامع و با نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

آموزش خوبی بود و مورد استفاده ام قرار گرفت.

محمد

شیوه تدریس متفاوتی داشتند، اما در کل آموزش خوبی بود.

هادی

من خودم مدرس هستم و نحوه تدریس ایشان را خیلی قبول داشتم.

هادی

خوب بود، در واقع مطالب رو فشرده کرده بودند و خیلی برای مرور به درد بخور بود. من خیلی از جاهای دیگه ام دیده بودم ولی مناسب و متناسب همه ی رشته ها نبود یعنی اصلا فکر نمیکردم که سایت شما داشته باشه و با دیدنش خیلی خوشحال شدم. یه زمانی از آموزش سوالات رو بهمون میگفتند جزییات و دقت نظر خوبی داشتند برای همه رشته ها خیلی به درد بخور بود.

Leyla

چند بخشی که از آموزش دیدم خوب بود، خوب توضیح میدادند و قابل فهم بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی