اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فرایندهای اکسیداسیون پیشرفته AOP در جداسازی آلاینده های آب و هوا
مسیر آموزشی

آموزش فرایندهای اکسیداسیون پیشرفته AOP در جداسازی آلاینده های آب و هوا

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:دکتر معصومه محب4.7
  • زمان:2 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش به مزایای استفاده از یک نوع از فرایندهای اکسیداسیون پیشرفته نوری با استفاده از پراکسید هیدروژن به عنوان ماده اکسنده در جداسازی همزمان آلاینده های SO2 و NOx نیز اشاره شده است و واکنش ها و مکانیسم فرایند نیز مورد بحث قرار گرفته است. این فرادرس با پرداختن به جنبه های مختلف فرایندهای اکسیداسیون پیشرفته (از اصول اولیه تا مفاهیم مربوط به طراحی راکتور و سینتیک) راه گشای پژوهشگرانی است که علاقه مند به مطالعه و تحقیق در این موضوع هستند.
دوره آموزش فرایندهای اکسیداسیون پیشرفته AOP در جداسازی آلاینده های آب و هوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر معصومه محب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرایندهای اکسیداسیون پیشرفته AOP در جداسازی آلاینده های آب و هوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمدامین

در خصوص حوزه کاریم تهیه کردم، واقعا امتیاز بالایی به این آموزش میدم، مهمترین نکته اش این بود که دوست داشتم رفرنس هم گفته می شد تو این آموزش.

یگانه

من امتیاز کاملی به این آموزش میدم چون نیازمو کامل برطرف کرد.

مرتضی

آموزش خوب و مناسبی بود. متفاوت تر از سایر مقالات و کتاب هایی که در این زمینه هستند بود و من رضایت کامل دارم. منتهی منم دوست داشتم رفرنس ها داخل آموزش باشه که بعدا برم مطالعه کنم که متاسفانه چنین موردی نبود ولی در کل بخواهم بگویم کاملا مناسب و کاربردی بود.

پوریا

آموزش خوب و مناسبی بود و من چون قبلا در این زمینه کتاب خونده بودم برام قابل فهم و مناسب بود و نیاز من را برطرف کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی