اطلاعات دوره
آموزش آنالیز تابع موج Wave Function با نرم افزار Multiwfn
مسیر آموزشی

آموزش آنالیز تابع موج Wave Function با نرم افزار Multiwfn

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مژگان ایوبی4.5
  • زمان:1 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با استفاده از این نرم افزار می توان آنالیز چگالی الکترونی، مرتبه پیوند، آروماتیسیته (HOMA)، آنالیز جمعیت و بسیاری از محاسبات دیگر را انجام داد. فایل های ورودی این برنامه، دارای پسوندهای: pdb, wfn, cub, xyz و… است. Multiwfn توانایی رسم طیف هایی چون: IR, Raman, Uv-Vis و VCD را نیز دارد. هدف از این فرادرس، آموزش خود نرم افزار نیست و بخش هایی از نرم افزار که برای تحلیل و... نیازمند است، مورد بررسی قرار گرفته است.
دوره آموزش آنالیز تابع موج Wave Function با نرم افزار Multiwfn دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مژگان ایوبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنالیز تابع موج Wave Function با نرم افزار Multiwfn را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فاطمه

آموزش خوبی بود و تسلط مدرس و نحوه تدریس خوب و کامل بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی