اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی مدل سازی سیستم های دینامیکی با نرم افزار ونسیم Vensim
مسیر آموزشی

آموزش مبانی مدل سازی سیستم های دینامیکی با نرم افزار ونسیم Vensim

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدئوی آموزشی، علاوه بر مرور مفاهیم مرتبط با مبانی تفکر سیستمی و متدولوژی سیستم های دینامیکی، نرم افزار Vensim که یکی از معتبرترین نرم افزارهای موجود در این زمینه است معرفی و مدل سازی توسط آن آموزش داده می شود. همچنین قابل ذکر است که این ویدئوی آموزشی چه در بخش مبانی و چه در بخش نرم افزار همراه با ذکر مثال و نمونه ارائه شده است تا به صورت کاربردی آموزش را برای مخاطب ارائه دهد.
دوره آموزش مبانی مدل سازی سیستم های دینامیکی با نرم افزار ونسیم Vensim دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید حسین حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی مدل سازی سیستم های دینامیکی با نرم افزار ونسیم Vensim را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدان

ایشون خودشون باسواد بودند، اما نسبتا قوی کار نکرده بودند و در سطح پایه بود.

محمد

عاااااالی بود. این آموزش مرتبط با حوزه کاری من هست و میتونم بگم واقعا عالی بود . مدرس خیلی خیلی خوب مباحث تخصصی رو توضیح دادن.

مینا سادات

آموزش خوبی بود و کیفیت خوبی داشت.

مریم

در ارتباط با پروژه کاری که داشتم کمکم کرد و به دردم خورد.

بهاره

توضیحات و مطالب نسبتا خوب بود و از محتوا و تدریس مدرس راضی هستم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی