اطلاعات دوره
آموزش تصمیم گیری چند هدفه
مسیر آموزشی

آموزش تصمیم گیری چند هدفه

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:غزاله علامه4.6
  • زمان:5 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در اکثر موارد، یک تصمیم گیری وقتی مورد رضایت تصمیم گیرنده است که بر اساس چندین معیار یا هدف انجام شود. از آنجایی که دقت در تصمیم گیری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و خطا در آن مستلزم پرداخت هزینه زیاد می باشد، بحث تصمیم گیری با معیارهای چندگانه (Multiple-criteria decision analysis) در چند دهه اخیر ذهن محققان زیادی را به خود مشغول کرده است. تصمیم گیری چند هدفه (Multi-objective decision making MODM) به عنوان شاخه ای از این نوع تصمیم گیری، در طراحی سیستم ها و موقعیت های دنیای واقعی بر اساس چندین هدف، کاربرد دارد. روش های متعددی برای حل مسائل تصمیم گیری چند هدفه وجود دارد که در این فرادرس به معرفی و تشریح تعدادی از روش های پرکاربرد از میان آن ها پرداخته شده است.
دوره آموزش تصمیم گیری چند هدفه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط غزاله علامه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تصمیم گیری چند هدفه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

واقعا عاااالی بود. مخصوصا برای من که مربوط به حیطه کاری و درسی ام بود و خیلی کاربرد داشت.

ساناز

خیلی خوب بوددددد. واقعا به من تو رشته ی تحصیلیم خیلی کمک کرد. هیچ ایرادی نمیتونم از این آموزش داشته باشم. موفق باشید.

نیلوفر

تشکر می کنم از آموزش ها و سایتی که ارائه کردید مطالب خیلی خوب ارائه شده است.

امید

خوب بود من به بقیه هم معرفی کردم راضی بودن به خاطر آنلاین بودن آموزش و اینکه در حد پایه ای آموزش میده خیلی خوبه ولی اگر حرفه ای تر و ریز تر باشه استقبال بیشتری داره.

امیر یوسفی

سلام خیلی خوب توضیح میدند ، البته من یه قسمتی از اموزش را دیدم ولی بهتره مثالهای سخت تر و کاربردی تر هم حل کنند.تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی