اطلاعات دوره
آموزش زبان تخصصی مهندسی صنایع
مسیر آموزشی

آموزش زبان تخصصی مهندسی صنایع

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر وحید کیوانفر4.5
  • زمان:7 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان انگلیسی امروزه به عنوان زبان مشترک کلیه رشته ها و حوزه های کلاسیک و نوین مهندسی در سراسر دنیا شناخته می شود. در سال های اخیر به دلیل حذف شدن درس زبان تخصصی از سرفصل اکثر رشته های فنی مهندسی، عملا تنها منبعی که شاید قدری می توانست دانشجویان هر رشته را با ادبیات تخصصی همان حوزه آشنا کند، از بین رفت و باعث شد خلا این دانش بیش از گذشته احساس شود. در همین راستا، در درس حاضر تلاشی صورت گرفته تا با عنایت به محدودیت زمانی برای هر درس، مهم ترین درس هایی که دانستن آن برای هر مهندس صنایع نه تنها ضروری و بلکه واجب است، گردآوری شود. هر درس شامل یک متن اصلی بوده که به دنبال آن سوالات مختلفی در دو بخش ارائه شده است. در نهایت ترجمه کلمات و اصطلاحات مهم تر هر درس که به عنوان عبارات منتخب برگزیده شده اند، ارائه گردیده است.
دوره آموزش زبان تخصصی مهندسی صنایع دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر وحید کیوانفر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان تخصصی مهندسی صنایع را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهنام

مدرس واقعا عالی بودن و مطالب خیلی باکیفیت هستن.

سهیلا

کلا آموزشای مهندسی صنایع رو از فرادرس گرفتم و تو آزمون ارشد کمک کرد. این آموزش خیلی خوب و راضی کننده ست فقط صفحه به صفحه طبق کتاب نبود و فقط قسمت ریدینگ ها تدریس شد.

سیده

سلام.  تشکر از فرادرس و دکتر کیوانفر بابت آموزش عالی این درس

یوسف

آموزش خیلی جامع بود مدرس خیلی تسلط داشتند یه سری نکات رو آموزش دادند که در دوره ارشد به ما یاد نداده بودند مباحث کامل بود و همه حوزه های صنایع رو پوشش می داد.

شیما

هم خوب تدریس میکردند، هم با جزئیات بود و همه ی کلمه ها رو معنیشون رو میگفتند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی