اطلاعات دوره
آموزش مدیریت چابک Agile پروژه ها با MSP یا ام اس پروجکت MS Project
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت چابک Agile پروژه ها با MSP یا ام اس پروجکت MS Project

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سعید مصطفایی4.7
  • زمان:2 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شیوه برنامه ریزی و کنترل پروژه های Agile با شیوه سنتی برنامه ریزی و کنترل پروژه، کاملا متفاوت است. در روش سنتی، معمولا ابتدا ساختار شکست کار (WBS) ترسیم می شود، سپس فعالیت های پروژه از طریق WBS استخراج شده و به نرم افزار اضافه می گردد. در پروژه های Agile شیوه کار فرق می کند، در این نوع پروژه ها با مفاهیمی همچون: Release ,Sprint ,Iteration ,Feature ,Velocity مواجه هستیم که این ها نیز باید در هنگام برنامه ریزی به نرم افزار MSP) Microsoft Project) اضافه گردند.
دوره آموزش مدیریت چابک Agile پروژه ها با MSP یا ام اس پروجکت MS Project دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید مصطفایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت چابک Agile پروژه ها با MSP یا ام اس پروجکت MS Project را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یوسف

کارمو خوب راه انداخت مطالب مهم رو بسیار خوب پوشش داده بود برای پیاده سازیی چابک در MSP تونستم کارمو بی نقص اجرا کنم.

ابوالفضل

آموزش خیلی عالی بود. قابل فهم بود. و مطالب به خوبی بیان شده بود.

زهرا

آموزش خیلی خوبی بود، کاربردی بود.

مطهره

توضیحات دقیق و کامل هست البته با بیانی شیوا و گیرا. تسلط روی مطالب خوب هست و مشکل خاصی در آموزش ندیدم.

آریا

متاسفانه، باید بگم با اینکه با msp آشنا هستم، استاد اصطلاحاتی را بدون کوچکترین تعریف اولیه عنوان میکنند، که نمیدونم راجب چه موضوعی آموزش میدهند، اگر اصطلاحی را استفاده میکنید ابتدا توضیح دهید این پارامتر برای چه موضوعی استفاده میشود و چند مثالی از آن موضوع بزنید و بعد وارد بحث شوید. تا درس کاربردی و لذتبخش باشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی