اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی طراحی آزمایش ها با مینی تب Minitab
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی طراحی آزمایش ها با مینی تب Minitab

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:کیوان صالحی4.8
  • زمان:2 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی آزمایش ها یکی از روش های آماری کنش گرایانه جهت شناسایی عوامل موثر بر فرایند و تولید محصولات باکیفیت و مورد نیاز مشتریان است. در این آموزش به نحوی کاملا کاربردی و با استفاده از مثال های واقعی به بحث طراحی آزمایش ها به کمک نرم افزار Minitab پرداخته شده است.
دوره آموزش مقدماتی طراحی آزمایش ها با مینی تب Minitab دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کیوان صالحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی طراحی آزمایش ها با مینی تب Minitab را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدنعیم

در خصوص حوزه کاریم تهیه کردم، به نطرم برای شروع خوب بود.

امیر

با سلام و خسته نباشی تشکر می کنم بابت آموزش با کیفیتی که ارائه کردید.

عبداله

از این آموزش استفاده کردم و یاد گرفتم. واقعا آموزش خوبیه. ممنون از شما

احمد

آموزش از نظر بیان و محتوا خوب بود فقط موردی که در مورد همه آموزش ها وجود دارد وقتی مدرس مطالب را از روی اسلاید ارائه می کنند اون ارتباطی که بین مدرس و مخاطب هست برقرار نمیشه اگر سعی شود پیشنهادی که دارم اینکه نحوه ارائه دادن مدرسین یک مقدار تغییر کند

سعید

آموزش خوب و خلاصه ای بود. آیتم های مهم رو بیشتر می گفتند اگر به صورت کامل تر همه آیتم ها رو می گفتند بهتر بود. مدیریت زمان هم داشتند که خیلی خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی