اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل داده ها با نرم افزار مینی تب Minitab – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل داده ها با نرم افزار مینی تب Minitab – مقدماتی

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه با گستردگی داده های خام در رشته های مختلف علمی، تحلیل آماری داده ها بدون نرم افزار اجتناب ناپذیر است. در زمینه آمار و احتمالات نرم افزاری قدرتمند در بازار موجود است. یکی از این نرم افزارها minitab می باشد. این نرم افزار جای خود را به عنوان یک نرم افزار ساده و پرکاربرد آماری در بین دانشجویان، اساتید دانشگاه و متخصصین به طور گسترده در کشور ما باز نموده است. کتب زیادی در بازار در زمینه آموزش این نرم افزار موجود می باشد اما شاید مطالعه آنها به دلیل گستردگی مطالب از حوصله خارج باشد. آموزش تصویری این نرم افزار می تواند یکی از بهترین روش ها برای یادگیری سریع و بدون واسطه این نرم افزار باشد.
دوره آموزش تحلیل داده ها با نرم افزار مینی تب Minitab – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی رجبی خانقاهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل داده ها با نرم افزار مینی تب Minitab – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سیدحمید

برای حوزه کاریم تونستم استفاده کنم، من خیلی وقت پیش تو دانشگاه تدریس می کردم و میخواستم یه محتوای کلی رو ببینم که دستم بیاد. خیلی ممنونم از ایشون.

پریسا

با اینکه از آموزش پیش زمینه داشتم ولی خوب بود راضی هستم.

سید علی

کار راه انداز بود ولی کیفیت صدا میشد که بهتر باشد.

اورنگ

در ابتدا تشکر میکنم بابت سایتی که ارائه کردید و صد البته بابت آموزش هایی که در سایت قرار دادید من از ساختار سایت خیلی خوشم میاد همه چی ساختار مند و محتوای لینک های دریافتی خیلی مرتب هست چه از نظر بیان مدرس و چه از نظر تسلط ایسان بر روی موضوعات.

امیر حسین

کاربردی و خوب درس میده خوب متوجه میشیم فقط یک مقدار تند صحبت می کنه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی