اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آدامز - تحلیل دینامیکی با MSC ADAMS - تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش آدامز - تحلیل دینامیکی با MSC ADAMS - تکمیلی

195,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 195,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدئویی سعی شده است از ابتدای مدل سازی، نکات جدید لازم در هر بخش ارائه شود و پس از تعریف قیدها، اتصالات و همچنین ایجاد حرکت در سیستم، خروجی های مناسب پردازش شده و تحلیل های لازم بیان شوند. پس از یادگیری نکات ارائه شده در مثال های کامل مجموعه حاضر، کاربران قادر خواهند بود مدل ها و سیستم های گوناگون را طراحی، شبیه سازی، تجزیه و تحلیل کنند.
دوره آموزش آدامز - تحلیل دینامیکی با MSC ADAMS - تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود سلطان ‎رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 195,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آدامز - تحلیل دینامیکی با MSC ADAMS - تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نادر

خوب بود ولی مقدماتی بود اگه پیشرفته تر شده باشد شاید کاربردیش بیشتر میشد.

عامر

قدرت بیان عالی و مباحث خیلی دقیق و واضح ارائه کردن

علی

عالی هست.

متین

با سلام و وقت بخیر خدمت مسيولین فرادرس که با این سایت گرهی بزرگ از کار ما دانشجو ها باز کردند . این آموزش قطعا اگر بحث مقدماتی رو دیده باشید میتونه مفید باشه واستون، ولی الزامش آموزش مقدماتیه چون یک سری ترفند هایی هست که اونجا توضیح دادند و این باعث شده این اموزش به تنهایی از ضریب کار امدی کمی بر خوردار باشهه ولی در کل پیشنهاد به دیدن آموزش این نرم افزار خوب و کاربردی رو برای همه ی دوستان دارم. یا حق

امید

خوب بود، به نظرم کافی بود من توسنتم استفاده کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی