اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ترکیب اطلاعات Information Fusion
مسیر آموزشی

آموزش ترکیب اطلاعات Information Fusion

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طی این آموزش، علاوه بر بیان مدل های مختلف ترکیب اطلاعات، به معرفی انواع روش های محاسباتی مطرح در زمینه ترکیب اطلاعات پرداخته خواهد شد. همچنین نمونه های مختلفی از کاربردهای روش های ترکیب اطلاعات در حل مسائل مختلف نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن، معرفی مختصری از برخی از نرم افزارهای قابل استفاده در حوزه ترکیب اطلاعات نیز به عمل خواهد آمد.
دوره آموزش ترکیب اطلاعات Information Fusion دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر امیر حسین کیهانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترکیب اطلاعات Information Fusion را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نیما

آموزش بسیار عالی هست در این زمینه منابع اموزشی خوبی وجود نداره

مهین

سلام من خیلی وقته از مجموعه های آموزشی آقای دکتر کیهانی پور استفاده میکنم از ایشان و سایت فرادرس تشکر میکنم ،واقعا تدریسشون عالی و عمیق هست ، کیفیت بالایی داره

زاهد

مدرس در انتقال مطالب به نظر من خيلي قويی بودن.

بابک

آموزش متوسط رو به بالا بود، محتوا خیلی خوب و نو هست اما مدرس آن طوری که باید تدریس نمی کردند. انگار دفعه اول شون بود این مبحث را تدریس می کردند. به خصوص در مورد مباحث ریاضی این اموزش می توانستند بهتر تدریس کنند.

نوید خوب

تلفیق یا ادغام اطلاعات که یکی از زیر بخش های اصلی در علوم کامپیوتر می باشد در محیط علمی پژوهشی و نشریات معتبر بین المللی نیز به عنوان یک زیر بخش مهم از حوزه علوم کامپیوتر و اطلاعات شناخته می شود که اگر این امر را در وبسایت ژورنالهای معتبر بررسی نمایید بسادگی قابل رویت است و این زیر بخش خود دارای نشریات متعدد عینا اختصاص یافته به این حوزه و نشریات حوزه های دیگر هست که بدلیل همپوشانی بالای آنها و یا مبتنی بر دانش دیتا فیوژن بودن آنها در این چارچوب قرار گرفته اند. به عنوان مثال سنسور فیوژن Sensor Fusion یکی از شاخه های پرکاربرد دانش الکترونیک است که پیوند قوی بین دانشمندان مهندسی الکترونیک و کامپیوتر ایجاد نموده چرا که جنبه حسگری آن به متخصصان الکترونیک و جنبه ترکیب معنی دار سیگنال های دریافت شده از سنسورها (به عنوان مثال در Remote Sensing) به متخصصین علوم کامپیوتر مرتبط می گردد. بطوریکه اهمیت و استفاده جنبه کامپیوتری آن بقدری متداول گردیده که بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برق، دروس و پژوهش های خود را معطوف دانش Information Fusion نموده اند و بی آنکه فرد دیگری از رشته علوم کامپیوتر برای بخش کامپیوتری آن وارد پروژه گردد، دانشجویان مذکور یادگیری این دانش را برخود لازم دانسته و بطور پایه ای این جنبه حوزه ادغام سنسور ها را فرا میگیرند که تا پایان دوره تحصیلی خود بتوانند به جنبه های جدید دیگر این حوزه بپردازند و خود را مهندس الکترونیکی خطاب نمایند که احتمالا کل دوره تحصیلات تکمیلی خود را اختصاص به مطالبی داده که بیشتر در چارچوب پژوهشهای دانشجویان هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات بوده است. لذا از شما درخواست دارم که در فرادرس بیشتر به تولید محتواهای آموزشی با چنین عناوینی بپردازید.با توجه به اشاراتی که در نوشته ام داشتم تقریبا خوانندگان این چنین محصولاتی فراتک رشته ای هستند و علاوه بر استفاده ای که دانشجویان بین رشته ای دارند، پژوهشگران رشته های برق، کامپیوتر، فناوری اطلاعات و بطور دقیقتر هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر و علوم شناختی مخاطبین اصلی این چنین محصولاتی خواهند بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی