اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی بدن انسان و مفاصل آن با نرم افزار آدامز (MSC ADAMS) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی بدن انسان و مفاصل آن با نرم افزار آدامز (MSC ADAMS) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس سعی شده است از ابتدای مدل سازی، نکات جدید لازم در هر بخش ارائه شود و پس از تعریف قیدها، اتصالات و همچنین ایجاد حرکت در سیستم، خروجی های مناسب پردازش شده و تحلیل های لازم بیان شوند. پس از یادگیری نکات ارائه شده در مثال های کامل مجموعه حاضر، کاربران قادر خواهند بود مدل ها و سیستم های گوناگون را طراحی، شبیه سازی، تجزیه و تحلیل کنند. ما در این آموزش قصد داریم تا مدل سازی بدن انسان و مفاصل آن به همراه شبیه سازی حرکات ورزشکار را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مدل سازی بدن انسان و مفاصل آن با نرم افزار آدامز (MSC ADAMS) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود سلطان ‎رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی بدن انسان و مفاصل آن با نرم افزار آدامز (MSC ADAMS) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یاسمین

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرادرسی های عزیز خیلی عالی بود منکه رشتم مهندسی پزشکی هست و در طراحی اجزای بدن علاقه زیادی داشتم و با دیدن این اموزش مدل سازی خیلی دیدم باز شد و در چند ایده به من کمک بسیاری کرد وتونستم ایده های طراحی اجزای مصنوعی خود را با این نرم افزار به خوبی مدل سازی کنم با تشکر از تیم خوبتون

محمد

سلام. عالی بود ممنون از فرادرس که این آموزش را رایگان در اختیار ما گذاشت. خدا پشت و پناهتان. لطفا طریقه نصب نرم افزار Adams را هم آموزش دهید چون مشکل است و خیلیها برای نصب مشکل دارند. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی