اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل و طراحی شبکه های حمل و نقل با ویزوم Visum
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل و طراحی شبکه های حمل و نقل با ویزوم Visum

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:معید ذهبیون5
  • زمان:9 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تحلیل سیستم های حمل و نقل، بنیادی ترین قسمت مهندسی حمل و نقل و ترافیک را تشکیل می دهد. یک مهندس حمل و نقل لازم است دانش تئوری و نرم افزاری در این رابطه را داشته باشد. این فرادرس به تحلیل سیستم های حمل و نقل می پردازد و هدف آن از یک طرف، بیان مفاهیم و تئوری های مربوطه با حل مثال های عددی است و از طرف دیگر، رابطه تئوری با پروژه های اجرایی را با استفاده از نرم افزار Visum (ویزوم) که می تواند به صورت رایگان در دسترس همگان باشد، برقرار نماید. استفاده از Visum نه تنها روند محاسبات از جمله حل مساله تخصیص و تحلیل شبکه را ساده می کند، بلکه سبب می شود تا بتوان یک بانک اطلاعات حمل و نقلی را برای هر شهر به وجود آورد که مورد استفاده مسئولین برنامه ریزی شهرها واقع شود و حتی خود می توانند نسبت به تهیه آن اقدام نموده و از فواید آن استفاده کنند.
دوره آموزش تحلیل و طراحی شبکه های حمل و نقل با ویزوم Visum دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط معید ذهبیون مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل و طراحی شبکه های حمل و نقل با ویزوم Visum را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

آرش

آموزش بسیار خوبی بود!

زندیان

واقعا بی نظیر است.

امیر حسین

یه دوره در دانشگاه رفته بودم، اون خیلی بهتر بود و جامع تر بود.

شاهین

سلام. آموزش aimsun در برنامه های آموزشیتان لطفا قرار دهید.

سیدنجیب الله

ممنون از آموزش عالی تان ، بسیار عالی بود. کابل / افغانستان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی