اطلاعات دوره
آموزش کاربرد کامپیوتر در نگهداری و تعمیر (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد کامپیوتر در نگهداری و تعمیر (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نگهداری و تعمیر به موقع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، به دلایل بسیاری همچون: حراست از سرمایه های ملی و بالا بودن هزینه های خرید این تجهیزات از خارج از کشور، الزامی و حیاتی است. بنابراین، آشنایی با بخش تئوری این حوزه برای تمامی مهندسان، مدیران و مسوولان کشور، نقش اساسی در نهادینه کردن این مبحث در سراسر کشور ایفا خواهد کرد. در این فرادرس تلاش شده است تا جنبه های مختلف و مهم حوزه نگهداری و تعمیرات در قالبی کاربردی مطرح گردد، به گونه ای که برای سطوح مختلف مرتبط با حوزه نگهداری و تعمیرات، مفید و قابل درک باشد.
دوره آموزش کاربرد کامپیوتر در نگهداری و تعمیر (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیده روزیتا ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد کامپیوتر در نگهداری و تعمیر (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کامران

بسیار بسیار عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی