اطلاعات دوره
آموزش فاز تعریف (D) کمربند سبز شش سیگما (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فاز تعریف (D) کمربند سبز شش سیگما (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حامد امانی پور4.7
  • زمان:1 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

انجمن کیفیت آمریکا (American Society for Quality) به عنوان متولی اصلی سازمان دهی، طراحی، آموزش و تدوین استانداردهای مهندسی کیفیت، تحت عنوان رویکرد شش سیگما شناخته می شود و در این راستا متخصصان، جهت اخذ یکی از چهار سطح مدرک شش سیگما تحت عناوین کمربند زرد، کمربند سبز، کمربند مشکی و کمربند مشکی ارشد می بایست ضمن تسلط بر گستره ای مشخص از مطالب دارای تجارب عملی در قالب پروژه های صنعتی باشند.  
دوره آموزش فاز تعریف (D) کمربند سبز شش سیگما (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد امانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فاز تعریف (D) کمربند سبز شش سیگما (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی