اطلاعات دوره
آموزش خوشه بندی K میانگین K-Means با اس پی اس اس SPSS
مسیر آموزشی

آموزش خوشه بندی K میانگین K-Means با اس پی اس اس SPSS

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر آرمان ری بد4.5
  • زمان:58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از مهم ترین تکنیک های عملی داده کاوی که کاربرد زیادی در علوم مختلف دارد، می توان به خوشه بندی K میانگین اشاره کرد، که با توجه به بار محاسباتی زیاد آن، استفاده از کامپیوتر در انجام این فرایند، کمک شایانی به کاربران می کند. در این راستا بسته نرم افزاری SPSS قابلیت انجام این گونه محاسبات را دارد و به محققین در تحلیل خوشه بندی تفکیکی بر مبنای K میانگین، کمک شایانی می کند.
دوره آموزش خوشه بندی K میانگین K-Means با اس پی اس اس SPSS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آرمان ری بد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خوشه بندی K میانگین K-Means با اس پی اس اس SPSS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ستاره

روی یک داده انجام داده بودند بهتر بود روی داده های متوالی و چندین پایگاه داده کار کنند ولی در هر حال عالی بود.

علی

تسلط و ارائه مدرس خیلی بالا بود و عنوان مشخص کننده موضوع بود به همین دلیل محتوا کاملا مشخص که مدرس در مورد چه موضوعی داره صحبت میکنه، کلا همه چی آموزش روشن و موضوع گنگی در آموزش پیدا نمی کنی.

زهرا

آموزش کاملا خوب بود، یاد گرفتم اصلا نرم افزار رو بلد نبودم گام به گام مراحل رو نشون می داد بعدش کامل تونستم اجرا کنم ولی جای پیشرفت داره چون از طریق مثال باید فراتر باشه.

زویا

تمام نکاتی که نیاز بود برای K میانگین، چه از لحاظ توضیحات آماری و همچنین تمام موارد خوب بود.

سمانه

مطالب بسيار روشن و واضح ارائه کردن و خيلی خوب قابل فهم بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی