اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تخمین تلاش لازم برای توسعه نرم افزارها‎ با متلب
مسیر آموزشی

آموزش تخمین تلاش لازم برای توسعه نرم افزارها‎ با متلب

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

توسعه یک نرم افزار موفق هدف اصلی مهندسی نرم افزار و یک مهندس نرم افزار است. گام های برنامه ریزی و زمانبندی، مهم ترین فاز مدیریت پروژه را تشکیل می دهند. مدیر پروژه باید بتواند در شروع پروژه برآورد دقیقی از زمان (Time)، بودجه (Budget) و نیروی انسانی (Persons) لازم جهت اتمام پروژه داشته باشد. در این فرادرس همه آنچه که در فرایند تخمین تلاش یک پروژه نرم افزاری (Software project effort estimation) نیاز است از ابتدا تا انتها گفته خواهد شد.
دوره آموزش تخمین تلاش لازم برای توسعه نرم افزارها‎ با متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عمید خطیبی بردسیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تخمین تلاش لازم برای توسعه نرم افزارها‎ با متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

شیما

در سطح اولیه خوب بود. توضیحات تئوری رو به صورت کامل در برداشت ولی در خصوص توضیحات عملی یکم متفاوت بود.

محمدحسین

برای من خیلی بدرد بخور بود چون در کوتاه ترین زمان به چیزی که می خواستم رسیدم و عالی بود. به نظر من اگر یک مقدار شیوه تدریس و فن بیان جذابیت داشت بهتر می بود چون تن صدا یکنواخت بود و یکم شنونده خسته میشد.

امیر

آموزش خوب بود و سرفصل ها هم کاملا مطابق با محتوا بود البته این عنوان و آموزش همه جا نیست و گسترش نداره و طبعا آموزش کم و کاستی هایی داره و کامل نیست.

سید مصطفی

برای بنده که در این خصوص قبلا آشنایی دقیق و کاملی نداشتم، مطالب بسیار جامع انتخاب و بسیار شیوا بیان شده بود. تمامی مطالب مرتبط با موضوع انتخاب گردیده بود به همراه مواردی که برای فهم موضوع به آنها نیاز بود. قاعدتا نه فقط در این آموزش بلکه در سایر آموزش هایی هم که فرد آشنایی قبلی داشته است ممکنه مطلب جدیدی پیدا نکند، یعنی یادگیری قبلی خود وی ممکن است تقریبا کامل بوده باشد. در بیان یک موضوع و سرفصل ، جزئیات معرفی موضوع و روش ها و الگوریتم های پایه آن معرفی می شود و رویکردهای پژوهشی در آن حوزه و تاکیدی به ارائه دقیق و جزئی نتایج تحقیقات و پژوهش های بعدی درآن موضوع نیست و درصورت وقوع این امر باید نام جدیدی برای آن آموزش گذاشته شود. دقیقا طبق فرمایش استاد گرامی بصورت 0 تا 100 موضوع معرفی شده بود و همچنین دوستانی که کتب اصلی و یا ترجمه مرتبط با درس مهندسی نرم افزار ، سنجش و ارزیابی نرم افزار و مدیریت پروژه را خوانده اند نیز قطعا پی به این موضوع خواهند برد که نکات بسیار سخت و دیر فهم

نیما

با سلام آموزش بسیار عالی و کاربردی بود با زبان ساده مفاهیم پیچیده حوزه تخمین آموزش داده شده است کدهای پیوست نیز بسیار مفید بودند با سپاس فراوان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی