اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هزینه یابی جریان مواد MFCA
مسیر آموزشی

آموزش هزینه یابی جریان مواد MFCA

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استفاده از سیستم هزینه‌یابی جریان مواد در محاسبات اقتصادی محصولات و همچنین قیمت تمام‌ شده آن‌ها بسیار مهم بوده و درصد وزنی و ریالی ضایعات را به عنوان محصول منفی و محصولات قابل تحویل به مشتریان را به عنوان محصولات مثبت، در هر مرحله از تولید متمایز می‌نماید. هزینه‌یابی یکی از عملیات مهم حسابداری سنتی به شمار می‌رود اما به جهت عدم توجه به میزان وزنی ضایعات و مصرف انرژی مواد ضایع ‌شده، این سیستم هزینه‌یابی همواره مورد نقد صاحب‌نظران عرصه تولید بوده است و لذا هدف اصلی از ارائه این آموزش، معرفی سیستم هزینه‌یابی جریان مواد (Material Flow Cost Accounting) است که در هر مرحله از تولید، میزان وزنی و ریالی، محصولات مثبت و منفی را محاسبه می‌نماید.
دوره آموزش هزینه یابی جریان مواد MFCA دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهدی یوسفی نژاد عطاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هزینه یابی جریان مواد MFCA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی تقی پور فرد

استاد یوسفی نژاد فوق العاده خوب تدریس می کنند و مانند بقیه آموزشهاشون با مثال تشریح می کنند که کاملا مطلب گیرا و جذاب میشه با تشکر از استا

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی