اطلاعات دوره
آموزش تنش و کرنش بارگذاری محوری در مقاومت مصالح (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تنش و کرنش بارگذاری محوری در مقاومت مصالح (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

انتخاب مثال ها و مفاهیم آموزشی بر اساس تکرار آن ها در امتحانات و اهمیت آموزشی آن ها بوده است. محتوای آموزشی مورد نظر کاملا جامع بوده و شامل کلیه نکات آموزشی لازم است که یا در خلال تدریس ذکر شده اند یا در خلال حل مساله آموزش داده شده اند که به نظر می رسد دانشجو را از خواندن کتاب های حجیم مرجع بی نیاز می کند. امید است دانشجویان گرامی این فرصت آموزشی را غنیمت بشمارند و بتوانند مهارت تحلیل مساله را به خوبی بیاموزند.
دوره آموزش تنش و کرنش بارگذاری محوری در مقاومت مصالح (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا اکرمی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تنش و کرنش بارگذاری محوری در مقاومت مصالح (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیما

برای من که رشتم برق هست و اطلاعاتی در مورد علم مواد نداشتم عالی بود . کاملا متوجه مبحث شدم

REZA

خوب هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی