اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حل عددی معادلات دیفرانسیل جزئی به روش تفاضلات محدود در فرترن FORTRAN
مسیر آموزشی

آموزش حل عددی معادلات دیفرانسیل جزئی به روش تفاضلات محدود در فرترن FORTRAN

509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر3.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مصطفی خاوری3.5
  • زمان:6 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در CFD معمولا توجه اصلی اساتید به بررسی الگوریتم‌های مختلف حل معادلات بوده و برنامه‌نویسی الگوریتم‌های تدریس شده که اغلب کار ساده‌ای هم نیست به عهده دانشجو گذاشته می‌شود و بدین ترتیب بسیاری از دانشجویان در این درس به مشکل برنامه‌نویسی بر‌خورد می‌کنند. نکته مهم این است که همه روش‌های حل تا زمانی که به یک برنامه کامپیوتری تبدیل نشود، کارایی نخواهند داشت. این آموزش می‌تواند دید خوبی برای کدنویسی در زمینه CFD به دانشجویان بدهد و آن‌ها را برای نوشتن برنامه‌ تشویق کند. هدف این آموزش، مروری مختصر بر انواع روش‌های حل معادلات بررسی شده در درس CFD و سپس کدنویسی آن‌ها با زبان فرترن است. تمرکز این آموزش بر روی کدنویسی بوده و از زبان فرترن به عنوان یکی از مهم‌ترین زبان‌های مورد استفاده در زمینه CFD استفاده خواهد شد. همچنین با اجرای برنامه‌ها، از میان‌ روش‌های موجود روش بهینه‌تر مشخص خواهد شد.
دوره آموزش حل عددی معادلات دیفرانسیل جزئی به روش تفاضلات محدود در فرترن FORTRAN دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی خاوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حل عددی معادلات دیفرانسیل جزئی به روش تفاضلات محدود در فرترن FORTRAN را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ارتین

عالییییییییییی. من دانشجو بودم و برای امور دانشجوییم از این آموزش استفاده کردم.

امیر

اکیدا توصیه میکنم این آموزش را تهیه کنید.

زهرا

من در این خصوص آشنایی نداشتم، یه درس دانشگاهی داشتم که میخواستم برای امتحانم با اون پیش برم. خیلی راضی بودم.

سارا

بسیار ممنون از فرادرس برای آماده سازی این دوره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی