اطلاعات دوره
آموزش ارائه مثال های عملی و کاربردی در فضای Sketch در نرم افزار سالیدورکز (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ارائه مثال های عملی و کاربردی در فضای Sketch در نرم افزار سالیدورکز (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، مثال های عملی و کاربردی در فضای Sketch در نرم افزار سالیدورکز ارائه می شود. در ارائه مثال های این آموزش سعی شده است، با بیان کامل جزئیات و ارائه گام به گام مثال، مخاطب تسلط لازم را روی فضای Sketch در نرم افزار سالیدورکز، پیدا نماید.
دوره آموزش ارائه مثال های عملی و کاربردی در فضای Sketch در نرم افزار سالیدورکز (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مازیار ابوالحسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارائه مثال های عملی و کاربردی در فضای Sketch در نرم افزار سالیدورکز (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کیمیا

بسیار بسیار عالی بود. از استاد عزیز ممنونم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی